tisdag 29 september 2009

Jag vill så mycket..

Sitter och funderar när jag borde jobba och skriva PAD-svar, men jag känner att jag har dåligt samvete att jag inte hinner åka och vara hos mamma som har det jobbigt på sjukhuset och så vill jag ändå hinna med o kunna komma hem och ta det lugnt samtidigt som jag vill träna.. jag vill så mkt nu men tiden räcker inte :(

Har varit hos mamma varje dag utom igår och redan känner jag dåligt samvete, det är inte det lättaste att bara ta sig in till stan efter jobbet, tiden går och sent blir det och Amira är trött, och tar jag ej med henne så får jag stressa för att hinna hämta henne.. suck.. så mkt jag vill som sagt men vet inte vad jag ska göra av allt. Vet att mamma klarar sig där utan mig, det är inget jag kan göra där och vi pratar ju i telefonen men det känns som jag överger henne nu plötsligt ensam på ett stort sjukhus så sjuk som hon är.

Varför kan jag inte dela upp mig i mer än EN person??? Jag ska räcka till så mkt nu ju..

En del kunde träna, en annan kunde hämta amira på dagis och den tredje hälsa på mamma på sjukhuset i lugn och ro.

Nää.. nu måste jag återgå till arbetet så det blir nåt gjort där..