söndag 20 september 2009

Blääää.....

Var ute o partade igår, ångrar det rejält idag fan :( mamma barnvakten ligger ju däckad i influensa här hemma hos oss så nån sovmorgon är ju inte att tala om, Amira var ju vaken tidigt som fasen. Jag mår sådär.. skulle nog må bättre om ja fick sova lite. Kom hem vid 4 o kom i säng vid halv 5 och har nu redan fixat henne frukost och duschat tillsammans med henne och gjort macka åt mamma som är helt slut som sagt. Borde inte gått ut igår när jag inte har barnvakt idag.. dumt. Nästa gång jag ska gå ut så ska Amira vara hos mamma i Bollnäs så jag får vara bakis ifred utan att ha henne klättrandes över mig.

Ska ta mig ut snart o köpa lite bakismat.

Orkar inte skriv nå mer just nu.. huvudet gör ont, ska gå o sno en ipren av mamma.

Uppdaterar mer senare och lägger in bilder från igår.


På återseende!