måndag 7 september 2009

Mensvärk from hell...

Sitter här i soffan framför tv:n, Amira har nyss somnat tack o lov.. tog en timme att få henne o somna.. hon härjar och slänger sig och vrider sig och hoppar och har sig och sen klagar hon på att hon inte kan sova för hon är så svettig... my god.. men nu sover hon iaf. Jag själv sitter och har ångest inför imorgon.. rädd och nervös men skönt o få't gjort också ju. Har även mensvärken from hell verkligen.. inga tabletter hjälper och det gör bara ont ont ont ont!!! Fy..

Gällande tandläkaren så känner jag nästan att jag på en gång skulle vilja få fixa hålet jag har i överkäken på andra sidan i en tand så jag kan använda den sidan och tugga med också.. pga att det kan ila om jag tuggar med den sidan ibland så har jag låtit bli. Nu ska jag banne mig börja gå regelbundet hos tandläkaren EN gång om året ska jag gå till tandhygienist på kontroller men först ska jag klara av det här bara.

Ska krypa ihop till en liten boll nu i soffan och ojja mig över min hemska mensvärk som inte vill ge med sig :( Sådana här gånger tycker jag mindre om att vara kvinna..


Malin