måndag 28 september 2009

Vuxengöra..

Nu har jag betalat räkningar, riktigt vuxengöra verkligen, och det ser ut som jag kommer ha preciiiis lagom mkt pengar att köpa mat för typ, får snåla extra mkt denna månad så jag kan köpa nån mer present åt Amira till födelsedagen. Har redan köpt en klocka ju som hon så gärna önskar sig så hon lär bli väldigt glad över det.
Pappa skulle skicka en slant i födelsedagspresent åt henne det blir bra, den får betala kalaset på leklandet som i sig är en present också då hon får ett så stort kalas blir det lite mindre presenter men hon får så mkt året om egentligen.

Nu ligger jag och glor på tv i sängen, Amira sussar sött bredvid, har börjat att jag kryper in här om kvällarna o myser i sängen o tittar på lilltv;n så mysigt ju..
Ska ta o rosta några mackor nu och kolla lite på tv sen sova.

Imorgon ska jag till tandakuten S:t Erik för tanden jag lagade spökar, vet inte om jag tappat en fyllning eller nå men det känns som jag skulle bita i folie när jag kommer åt bara m tungan ibland och det är inte normalt.. kunde ju inte få tid förrän nästa tisdag på city dental dit jag gått så jag måste gå in till tandakuten, tänkte gå ikväll men d var höstfest på dagis och så ville jag inte släpa med Amira in där och det skulle bli sent. Tar det imorgon bitti istället och hoppas de vet vad de gör på d här stället nu så det blir bra.

Nu e d rostat dags!

Godnatt!!