fredag 4 september 2009

Update och gaddningsfunderingar...

Ska ta o leta mig iväg till sängen snart.. bara så jobbigt att röra sig för då börjar jag rossla som en gammal bil typ.. usch va d här e jobbigt o jag vet att imorgon bitti är det ännu värre.. innan man kommit igång.. gruvar mig för o sova o gegga ihop helt i bröstet inatt.

Har suttit o läste lite bloggar från andra här efter Amira somnade o kollat gamla bilder lr gamla o gamla.. kollat en del av de bilder jag har i datorn o så. Har funderat lite över en tatuering som jag e sugen på o göra, har ju en tatuering på ovansidan av handleden på höger hand (var för feg att göra på insidan vilket jag annars hade velat) det står Amira på arabiska. Den tatuering jag NU funderar på o göra skulle också vara med arabisk text, tänkte ha den bak nedanför nacken och tänkte skriva: "Amira ya noor al ein" (Amira du är ljuset i mina ögon) på arabiska då, detta för jag gillar frasen och låten det kommer av och för jag älskar henne så otroligt mkt och arabiskan för att hon är halv arab och har arabiskt namn som betyder prinsessa. Skulle vilja ha detta skrivet på arabiska alltså i svart. Tror d skulle bli grymt fint.. ska kolla vad d skulle kosta.. har länge funderat över vad jag skulle göra för annan tatuering och VAR men nu har jag nästan bestämt mig, bara o börja spara nu.


Slänger in en bild på min nuvarande tatuering.



Amira