söndag 23 augusti 2009

seeg..

Har fortfarande inte kommit ut, har inte ens hängt tvätten som var klar för lääänge sen. Borde kanske göra det. Men det är så skönt o inte göra nåt alls också..

Amira har sovit en stund, hon tränar på o sova i egen säng och sover i sin säng om dagarna men vågar inte riktigt om nätterna o så är hon en riktig mammagris också ;) det gör mig inget att hon sover med mig trots alla kommentarar man får om att oj nu har du gjort d svårt för dig själv. Men med tanke på allt vi gått igenom så om hon känner sig trygg med o sova bredvid mig vad gör det, hon är ju liten än och om hon sover hos mig när hon är tonåring då kanske jag får ta tag i det ordentligt men vaddå.. jag har en stor dubbelsäng och ingen man som sover hos mig så varför kan inte hon sova där då för.. varför ska man sova i olika rum bara för att?? nä vi gosar ihop oss o sover ihop vi, så länge hon inte trycker fötterna i ryggen när vi sover så går det hur bra som helst. Jag tycker d e skönt o ha koll på henne också.

Nu ska jag sparka upp mig själv ur soffan och gå och hänga tvätten och fixa till håret lite och så hoppa ur mjukisbyxorna sen ska vi åka till Farsta men jag tror vi skippar cyklandet faktiskt för jag tror att även om hon orkar cykla dit så kommer hon inte orka cykla hem igen. O då sitter vi fast där.. näe.. blir bilen ändå.. sen kan hon följa m mig ut o cykla sen så kan jag kanske gå behöver röra mig lite.. har rört mig så otroligt lite senaste veckorna och ätit dessto mer dåligheter.