fredag 14 augusti 2009

Nu e d jäkligt...

Sitter på jobbet efter en stressig morgon som vanligt.. borde jobba på bättre nu än jag gör :(

Har tandvärk också.. har haft problem m den här tanden ett bra tag ibland gör den ont o ibland går d över.. borde fixat den för länge sen ju men det är ju så jävla dyrt o gå till tandläkaren :S jag är inte RÄDD att gå till tandläkaren så att d e därför jag inte gått iväg.. det är bara d att jag inte har RÅD.. när man inte känner av värken så tänker man ju inte på att gå iväg till tandläkaren utan man gör roligare saker för de få slantar man har över ist.
Hoppas värken går över.. har tagit ipren men d hjälper inte.. inte än iaf o jag tog dem för ett bra tag sen.. hoppas d ger sig under dagen.. vill inte ha tandvärk o vara i lilla bollnäs inte.. där finns ju fan inge akut tandl. :(

Efter jobbet bär det av mot hälsingland och mor, hoppas vi kan komma iväg i bra tid och att det inte är mkt o göra på den här benmärgsjouren idag.. *suck* Nu vill jag att nåt bra ska hända.