fredag 14 augusti 2009

mini update

Tjohoo.. tandvärken har gett med sig en aning, fick två alvedon av en kollega och det känns lite bättre.. kanske kan klara mig igenom helgen ändå då. Snart fikadags här.. sen ska jag höra om det blir nå att skriva ut eller om jag kan åka hem i vanlig tid.. lr hem ska jag väl eg inte.. lr jo.. ska ju hämta grejerna.. så jag åker hem o hämtar packningen som ALLTID blir för mkt hur jag än gör så tar jag alltid med mig för mkt saker.. har så svårt o bestämma vad jag ska ta o tar allt ist för o ha o välja på.. ska vara där i 3 dagar bara ju.. hur svårt ska d va liksom o d e ingen galamiddag inplanerad heller.. bara en släktträff variant mindre imorgon lördag. Då får Amira träffa sin moster från Australien igen.. de träffades när hon var 10 månader (amira alltså )

Nu åter till arbetsuppgifterna.. hörs efter helgen!!!