torsdag 13 augusti 2009

Länge sen sist...



Oj vad länge sen jag skrev nåt.. gav upp d här med bloggande för ett tag men ska göra ett nytt försök.




Har haft semester sen sist, både i Turkiet och på hemmaplan dock inte allt i en följd.. var 2 veckor i Turkiet i maj-juni och i juli var jag ledig 3 veckor.




Nu är man tbx på jobbet och kämpar på, i helgen bär det av till mor igen för att träffa en long lost syster så att säga, min syster från Australien är på blixtvisit så vi ska hem och träffa henne.




De senaste dagarna har jag ägnat mig åt att uppdatera Amiras rum.. vi bytte rum ett tag.. jag tog det lilla o hon hade det stora.. men nu har hon det lilla igen men det är som sagt uppdaterat, sålde alla hennes möbler och köpte nya fina. Lämnar er med lite bilder därifrån, kommer inte kunna skriva nå i helgen men återkommer till veckan när vi e hemma igen och bidrar med lite bilder från helgen och meddelar hur det var.