fredag 28 augusti 2009

Fredagsmys

Ikväll är det fredagkväll som alla vet.. då har man fredagsmys, så har även vi. Här kan ni se Amira sitta o mysa i soffan. Vi har köpt chips och Amira har fått festis och en daim och jag dricker lite cola. Blir d bra väder imorgon så ska jag gå ut o gå, Amira får hänga med på cykeln. Måste träna lite o röra mig lite o göra av med fredagsmyset.

Var ju på arbetsintervju idag, det gick väl bra, kände mig väldigt självsäker iaf men lite nervöst är det alltid med intervjuer ju. La på 1000kr på nuvarande lön när de frågade om löneanspråk ;) fick frågan om jag skulle tacka ja om jag fick jobbet, sa att absolut skulle jag göra det. Får jag jobbet sen och den lön jag angav så tackar jag ja för jag får ju högre lön då. Jobbmässigt var det inte så annorlunda mot det jag gör idag men det kan ju vara bra. Det är ju ändå olika då det är helt olika kliniker.

Har kollat tradera lite på de auktioner jag lagt ut o det går ganska bra nu.. har lagt ut ett par nya också, två vinterjackor. Det är inte supermkt pengar men mer än om de skulle legat kvar här i lådor bara när de är urväxta. Men bebiskläderna de gör jag mig inte av m.. för sentimental för det :p

Nu ska vi fortsätta mysa här o njuta av att vi är lediga i morgon.

Hoppas ni alla har en bra fredagskväll!